Slet TOP modelů Miskovice 2006

05.05.2008 17:09

Na jaře roku 2006 jsme s kolegou modelářem a bráchou rozhodli, že navštívíme slet TOP modelů v Miskovicích. Pro mne to byla první modelářská akce tohoto druhu, kterou jsem kdy navštívil. Nevěděl jsem tedy co mám očekávat, co nového uvidím nebo poznám.  Miskovice 2006Ale první poznání nedalo na sebe dlouho čekat. Jen jsme na letišti u Miskovic vystoupili z auta, poznal jsem, že vzít si ten den na sebe kraťasy a tričko nebyla dobrá volba. Ani mikina to nezachránila. Letiště je umístěno na kopci a vítr který foukal byl nemilosrdný.  Naštěstí se mračna střídala s hřejivým sluncem, stánek s občerstvením nebyl daleko a pohled na letadla dával zapomenou na prožívané utrpení.

A bylo na co koukat. Létalo se letadly pětimetrovými, ale i s „polystyrénovými“ mrňousky. Jen ne každý si do toho větru troufl. Ale když se zrovna nikomu z pilotů do vzduchu nechtělo, dalo se bloumat kolem bufetů nebo stánků s rozličným modelářským zbožím nebo obdivovat letouny na stojánce.

Co všechno bylo k vidění, můžete shlédnout ve fotogalerii Miskovice 2006.

Letu zdar!

Pavel Černý

Zpět