Informace k omezení používání letiště v březnu a dubnu

22.03.2019 13:20

Přátelé "Klubáci"!

Dnes jsem byl na našem letišti a zjistil jsem, že plocha našeho letiště je od "vykopávek" až k pozemku, který již neobhospodařuje pan Soukal, kompletně převláčená, a jak jsem se později od pana Soukala dozvěděl, i osetá travním semenem. Pan Soukal mi dále řekl, že zítra odpoledne celou plochu nechá uválcovat, čímž bude zajištěno urovnání plochy jako takové a klíčení travního semena zatravněné zdevastované plochy s podzimu loňského a začátku letošního roku.

Proto Vás žádám, aby jste se zatím, než se celá plocha usadí a zazelená (tj. asi tři až čtyři týdny) zdrželi razantního pojíždění auty po takto nově upravené ploše.

S panem Soukalem jsem dohodl, že až tráva vzejde natolik, že ji budeme moci sekat nakrátko, pak si zvolíme místo pro naši vzletovou a přistávaci plochu, kterou si budeme "opečovávat sami častým sekáním" tak, jak to bylo zvykem dosud.

Nyní budeme mít bohužel s létáním u nás na letišti cca měsíční pauzu, ale nová travnatá plocha za to jistě stojí.

Zdravím vás všechny, zvu vás tímto i na klubovou schůzi v pondělí 1. 4. v 19:30 do restaurace Evropa a přeji jen samé krásné dny, 

Pavel Dvořák

Zpět